باران

سابقه‌ی فعاليت‌های ساختمانی موسسين شركت باران به بيش از نيم قرن می‌رسد و اولين تجربه همكاری در ساخت و ساز را با شركت در پروژه دانشگاه فنی حرفه‌ای مشهد آغاز كرده و در بخش اجرايی آن شروع به همكاری نمود و همواره در ذهن خود آرزوی ساخت مجموعه‌هايی لاكچری با بهترين و مدرن‌ترين امكانات را می‌پروراند، تا سرانجام پس از اجرای پروژه‌های ملي ديگر همچون بيمارستان، مدرسه، آسايشگاه و چندين پروژه مسكونی در سال ١٣٧٣ به ايده خود تحقق بخشيد و ساخت اولين مجتمع لوكس را با نام «باران» آغاز نمود، مجموعه‌ای که ویژگی‌های منحصر به فرد آن به تدریج در پایتخت، شناخته شد و طی این 22 سال، منجر به ساخت و بهره برداری از 16 مجتمع مسکونی و تجاری با برند «باران» شده است. برندی که حالا بیش از هر زمان دیگری در صنعت ساختمان سازی لوکس در تهران، نام‌آشنا و معتبر است.

کیفیت

مجموعه‌ای از استانداردترین مصالح و بهترین متریال از معتبرترین برندهای دنیا به همراه اجرای دقیق باعث گردیده که ساختمان های باران در بین صاحب نظران به عنوان ساختمان های (Handemade) شناخته می‌شود.

سلف انرژیک

در اثر بروز هرگونه بحران در کلیه منابع ورودی انرژی ساختمان‌، مجموعه‌های باران به گونه‌ای طراحی گردیده که بدون نیاز به منابع خارجی به مدت ۱۰ روز از انرژی ذخیره شده استفاده نماید.

امنیت

مجتمع‌های باران توسط مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات ایمنی و حفاظتی، توسط افراد آموزش دیده تحت کنترل می‌باشد تا ساکنین با خیال راحت زندگی را سپری کنند.

گارانتی

در راستای آرامش خاطر ساکنان مجتمع‌های باران و پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای و اثبات کیفیت کلیه ساختمان های باران از لحاظ فنی دارای پوشش گارانتی مادام العمر است.

بهترین‌های صنعت ساختمان در کنار هم

پروژه هایتان را به ما بسپارید

در صورت نیاز به مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

% 0
باران 14
% 0
باران 15
% 0
باران 16
% 0
باران 17
% 0
باران 18